april 19, 2006

Toch nog meegedaan

Ik heb toch nog mee kunnen doen aan het weekendtoernooi Groningen. Vrijdagavond 7 april Om 18.35u kreeg ik eindelijk toestemming van Cocky en ben toen als een speer naar de Peizerweg in Groningen gereden waar ik om 18.55 me in kon schrijven. In de eerste ronde heb ik met wit gewonnen van Jac Rijploeg die blind is. Zaterdags 3 partijen, tegen Anne Nagel en Milan Heller remise en gewonnen van Gerard Dijkstra. s' Zondags s'morgens een 0 bye (omdat ik 3 uit 4 had) en s'middags voor de tweede keer in een half jaar verloren van Nathalia Westerman die mij na een blunder vakkunig van het bord schoof. Dus 3 uit 6, voor de rating 3 uit 5 en een gedeelde 21e plaats en een klein ratingverlies (hoogstens 9 ratingpunten). Die zondag eerst s'morgens Ruben's verjaardag gevierd, hij is 8 jaar geworden. s'Maandags gerapid op de club (2 gewonnen en 2 remise) en dinsdags uit tegen Middelstum aan het eerste bord met wit tegen Gerrie Wubs. Het werd remise en we verloren met 4-2, maar zijn desondanks toch op een veilige 6e plaats geeindigd. De minste nummer zes degradeert ook , maar dat kunnen wij niet meer worden. Het afgelopen weekend was het Pasen, dus een lekker lang weekend gehad, overigens wel met een stijve nek een verkoudheid.