april 03, 2006

Het ene jaar is het andere niet

Het ene jaar is het andere niet. Vorig jaar 5 uit 7 in de Jannes Bokaal (gedeeld eeerste) en nu 2 uit 7. Ik heb namelijk de laatste twee partijen ook nog verloren. Eerst tegen Jan Hovius met zwart en afgelopen vrijdag met wit tegen Paul Zilverberg. Gelukkig gaat het in de interne competitie wel nog goed. Ik heb achtereen-volgens gewonnen van Guus Soppe en remise gespeeld tegen Harrie Hartman en sta met +7 aan kop. Dit weekend is het weekend toernooi Groningen, waar ik waarschijnlijk niet aan mee mag doen. Mijn hoop is een bye op zondag in de vijfde ronde en toestemming van Cocky maar zondag is Ruben jarig en dat is natuurlijk ook belangrijk. De Jazz-box is ook gearriveerd en ik heb inmiddels al 8 van de 10 CD's gedraaid. Prachtig. Gisteren won Tom Boonen voor de tweede achtereenvolgende keer de Ronde van Vlaanderen en won Feyenoord van FC Twente en verloor Ajax uit tegen Roda JC. FC Groningen won en heeft nu evenveel punten als Ajax.