oktober 04, 2005

Wok en grill en een nul

Zondagavond zijn we omdat Saskia terugkwam uit Italie met de familie Steijvers gaan wokken en grillen in Ubbena . Paul van Moniek was er niet bij, wel Herma. We hebben allemaal lekker gegeten daar. Annemiek heeft op Ruben gepast. Zaterdag zijn we op de koffie geweest bij van Boeyen in Assen en verder nog Assen in geweest voor schoenen en kleren voor Maarten. Ik heb s'ochtends in Roden een nieuwe DVD-speler opgehaald (aanbieding voor slechts 29.70 euro). Maandagavond heb ik op verzoek van mijn tegenstander Jeljer Dijkstra vooruitgespeeld voor de Nosbo-competitie. Het was een spannende Najdorf partij waarin Jelsjer niet Pd7 maar Pc6 speelde. Na een tijdje beter te hebben gestaan kreeg Jeljer tegenkansen en mede door tijdnood verloor ik de controle op de stelling en verloor. De anderen moeten volgende week maandag dan maar zorgen voor de winst. Overigens heeft ook Feyenoord uit tegen Utrecht met 3-1 verloren. Nog 17 dagen en dan begint het Essent toernooi. Daar heb ik erg veel zin in.