september 13, 2005

Het eerste punt is binnen

Maandagavond heb ik gewonnen van Harrie Hartman in 15 zetten, dus het eerste punt is binnen. Brugt Krol en Roelof Bakker speelden remise. Eerst stond Brugt gewonnen, later Roelof en op het end was het remiseachtig. Verder heb ik uit handen van de voorzitter Bert Korver een fles Chileense wijn gekregen voor het afgelopen clubkampioenschap. De andere flessen waren voor Domien (extern) en Bert (snelschaken en rapid), maar Bert gaf hem aan Roelof Bakker die derde was geworden in de competitie met een 50% score. Zaterdag zijn we naar Roden geweest, naar club Welle en meteen ingeschreven. Ruben gaat daar om de 14 dagen zaterdag's naar toe. Zondagavond zag ik dat ik 13e geplaatst ben van de 37 voor de Jannes-bokaal (2e groep) en dat ik vrijdagavond in de eerste ronde zwart heb tegen Natalia Westerman.