januari 08, 2007

Harmonie toernooi 2006

Van 26 december t/m 30 december heb ik net als vorig jaar meegedaan aan het Harmonie toernooi (mini C). Vorig jaar was ik nog in de prijzen gevallen (37.50 euro), maar dat zat er dit jaar niet in. Ik begon nog wel goed met een overwinning op Peter Huizen met wit en een remise tegen Erwin Reintke met wit, maar verloor daarna met zwart tegen Yvonne Ferrier (erg goed gespeeld door haar). Vervolgens speelde ik met zwart remise tegen Ron Woudsma en in de laatste ronde wilde ik nog graag winnen. Ik had wit tegen Dries de Dreu, maar overschatte de situatie en verloor. 2 uit 5 dus niet zo best. Maar toch was het weer erg leuk en gezellig. Aangezien ik 25 keer gefietst heb in 2006 mocht ik een CD kopen. Dat is The Information van Beck geworden. In totaal heb ik 2 weken vrij gehad en ben vandaag weer begonnen te werken. Ik zit nu precies 30 jaar op het Biologisch Centrum.