juli 22, 2005

Vakantie

Nog een paar uurtjes en dan heb ik 3.5 week vakantie! Daar ben ik echt aan toe. Even lekker bijkomen en relaxen. Afscheid genomen van de basisschool: Maarten na de vakantie naar het Zernike College (Atheneum Plus) en Ruben naar de van Lieflandschool na de vakantie. Groep 8 heeft vorige week een mooie musical opgevoerd en daarvan hebben Peter's ouders een mooie DVD gemaakt. Die hebben we gisteren bekeken. Goed geluid en mooi beeld. Woensdagavond voor de tweede keer de film Magnolia gezien. Dat is een prachtige film die 3 uur duurt met mooie muziek van o.a. Aimee Mann. Ik verheug me ook al weer op Zomergasten. Zondagavond de eerste met als gast Cees Nooteboom en als intervieuwer Connie Palmen. Vandaag nog een foutje gehaald uit het capture programma (array grens stond op 1000, verhoogd naar 50000) en een nieuwe versie van het pupillen programma gegeven aan Marina. Sinds woensdag staan de deelnemers van het Hoogeveen toernooi in oktober op de www.essentchess.nl site. Naast de kroongroep en de open groep komen er nu 2 amateurgroepen, een tot 2100 en een tot 1650. Ik doe mee met de groep tot 2100. Deze groep start dagelijks om 15.00u, de tweede groep om 10.00u. De kroongroep en de Open groep starten om 14.00u.