juni 27, 2005

Nova College Schaaktoernooi

Vrijdagavond heb ik Bianca gebeld. Ik kan het weekend van 8 t/m 10 juli overnachten. Zaterdag heb ik me meteen opgegeven. Ik ben voorlopig 88e geplaatst van de 118 en heb er erg veel zin in. Vandaag vierde Maarten samen met Reint zijn verjaardagsfeestje. Samen met Harm, de vader van Reint ben ik met Maarten, Reint, Peter en Jasper gaan zwemmen in Kardinge. Daarna hebben ze bij ons ge-gourmet en daarna bij Reint (na eerst een DVD te hebben gekeken) s'nachts in de tent geslapen. Zondagochtend zijn ze naar de film (Madagaskar) geweest. s'Middags met Cocky en Ruben het meer rond gefietst en s'avonds een flink stuk Glastonbury 2005 gezien op BBC 2 en BBC 3. (Vrijdag en Zaterdag ook al, o.a 1.5 uur Coldplay gezien). Zondagavond nog naar Carnivale gekeken en zondagmiddag Leon van Bon zien winnen (NK wielrennen op de weg).