maart 24, 2005

Eitjes

Gisteren heb ik 10 eitjes opgehaald bij mijn moeder. Inge had ze meegegeven voor mij omdat ik ze zo lekker vond. Daarna heb ik bij True Blue nog een zelfde katoenen coltrui gekocht (van 69.95 voor 35 euro). S'avonds lekker naar de film Get Shorty gekeken op Veronica en naar Nova over het aftreden van Thom de Graaf van D'66.

Veendam heeft gelijk gespeeld tegen Oostermoer (4-4) zodat deze twee gaan promoveren naar de eerste klasse.

Vanmorgen kwam de nieuwe indeling voor de Jannes Bokaal.
Ik heb nu een TPR van 1878 en moet in de laatste ronde tegen de als eerste geplaatste en medekoploper met 4.5 uit 6 Marijn Swemmer. Na ons staan er 6 met 4.0 uit 6.

Vanavond met z'n zessen naar Hoogezand (HSP-2) om te proberen van de 1.5-0.5 achterstand nog een overwinning te maken.